Despre Noi
Toți membrii echipei noastre activează în domeniul “events” de peste 10 ani, au cunostințe solide în organizarea evenimentelor, însă cel mai important lucru este acela că, pasiunea pentru ceea ce fac îi determină să se dedice total fiecărui eveniment la care participă.
Consiliere
Gratuită
Oferim CONSILIERE GRATUITĂ celor care apelează la serviciile noastre, pentru organizarea unui eveniment reușit.
Maestru de ceremonii
MC Geanina colaborează cu noi din anul 2008, se implică total la fiecare eveniment la care participă şi reuseste să aducă zîmbete chiar şi celor mai pretenţioşi invitaţi. Experienţa în canto, dans, televiziune şi dragostea pentru muzică, s-au îmbinat într-un mod plăcut şi astfel, fiecare eveniment la care participă este o reusită. MC-ul este prezent la eveniment de la început pînă la sfârşit, prezintă toate momentele cheie (dansul de deschidere, tradiţii, etc), se alătură invitaţilor pe ringul de dans, vine cu surprize și momente artistice care să îi ţină în priză pe tot parcursul evenimentului.
DJ
Un bun DJ este atent la gusturile muzicale ale invitaţilor, stie să îi surprindă plăcut cu diferite stiluri, fară să îi plictisească sau să îi obosească cu un playlist haotic. Playlistul cuprinde muzica începînd cu anii ‘50 şi pînă în prezent : latino, disco, rock and roll, reggae, grecească, orientală, rock, hip-hop, house, romanţe, blues, de petrecere, cafe concert şi multe altele, însă totodată, se poate personaliza în funcție de preferințele clienților.
Fotograf /Cameraman
Cu un bagaj de cunostințe temeinice despre artă, fotografie și film, suntem pregătiți să imortalizăm fiecare moment important, fiecare cadru și suntem atenți chiar și la cele mai mici detalii (detaliile fac diferența). Ne concentrăm să redăm în imagine și film bucuriile, gândurile sau sentimentele trăite de protagoniștii fiecărui eveniment.